الهی
دین نزد خداوند اسلام است
اسلام
شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : آنتی ویروس عشق


خدایا کمکم کن الهی ، این بنده حقیر تو جز كمك تو راه نمی یابد و جز به یاری تو قدم بر نمی دارد .رحیما، حق و راستی، روشن است و راه گشا ، ولی چه بسیار خطاها كه در كنارش جلوه گرند و چه بسیار ناحق ها كه ظاهری فریبنده دارند. چه گره ها كه در ظاهر به دورغی گشوده می شوند و چه درهای بسته كه در ظاهر به فریبی باز می شوند.
ای پناه من، تو دستم را بگیر و دلم را به حق و راستی زنده بدار تا گرفتار ظاهر بینی نشوم و این گشایش ها را باور نكنم و چاره راه نشمرم .
الهی، تو مرا به حق فراخواندی، هرچند در ظاهر به ضرر خودم و خویشانم باشد(1) و من به راستی برآن باورم كه گرهی به ناحق گشوده نمی شود ، مگر آنكه گرهی بزرگ تر در كار آید و چاره ای به ناحق راه مگشاید، مگر آنكه انسان را به بیچارگی ها افكند. ای عزیزا، یاری ام كن تا این باور را در همه لحظه هایم جاری كنم كه مولایم امام حسن عسگری علیه السلام فرمود «هیچ عزت مندی ، حق را رها نكرد، مگر آنكه خوار شد و هیچ حقیر و ذلیلی حق را نگرفت، مگر آنكه عزیز و بزرگ شد »(2) سپس مددم كن كه به توصیه مولایم علی علیه السلام با تلخی حق بسازم و سختی اش را تحمل كنم و از اینكه شیرینی باطل غافلم كند، دور بمانم .(3)
ای مهربان ولی برحق تو، مولا علی علیه السلام رفتار بر پایه حق را میزان رضایت تو بر شمرده و فرموده است : برتراز همه مردم نزد خدا كسی است كه عمل به حق نزد او محبوب تر باشد، هر چند عمل به حق، مایه اندوه وی باشد و عمل به باطل ، سبب جلب منفعت او باشد.(4)
برای من ناتوان بی پناه، چه سودی برتر از نزدیكی به تو و محبوب بودن نزد توست. پس چنان خواه كه جز به حق كلامی نگویم، جز به حق گامی برندارم و جز به حق دست به كاری نزنم، هر چند برایم تلخ و ناگوار باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 16765
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

قرآن آنلاين

دريافت كد

چت روم

                    
 
 
خدمات وبلاگ نويسان